hmmzz.. - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu hmmzz.. - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu

hmmzz..

Door: naadje

Blijf op de hoogte en volg nadia

23 Augustus 2007 | Egypte, Alexandrië

lievee iedereen!

veilig en wel aangekomen, maar was wel heeel heavy,
in eerste instantie wilde ik meteen een enkele reis terug omdat het onwijs tegenviel.. toen ik de volgende ochtend wakker werd voelde ik me ook wel opgelaten..we zijn een beetje wezen shoppen in supergrote luxe winkelcentra echt niet normaal met winkels.. guess, replay, esprit, alles.. we hebben best wel leuke dingen gedaan, en mn huis enzo is wel mooi maar ik begin alles wel te missen.. maarjaa morgen eigen computer en miss ook internet:)

  • 23 Augustus 2007 - 19:29

    Kiwi:

    hey moppie,
    je moet je maar snel thuis gaan voelen daar hoor! Maar je mag ons niet gaan vergeten ;)
    Ik hoop dat je lekker kan gaan rijden daar op een renpaardje en niet op een oude 'frikandel'...
    hele dikke zoen X

  • 23 Augustus 2007 - 19:58

    Snoekiej:

    tegengevalle?? dus geen fijne reis gehad..?? beter dat je je der wel snel thuis gaat voelen, anders ga je je miss alleen maar rotter door voelen en iedereen en alles hier alleen maar meer missen. beter als je snel internet thuis hebt, want dan kunnen we hopelijk ook snel foto's zien van je huisje en zo ;)
    hoor het wel ;)
    groetjes
    xxx snoek

  • 24 Augustus 2007 - 16:46

    Iris:

    heey naad!
    vind het echt raar dat je nu gewoon in egypte zit.. vervelend dat je alles en iedereen een beetje mist.. maar wel mooi dat je huis mooi is enzo.. komt goed heah meis! Als je straks weer naar school gaat kom je vast en zeker weer leuke mensen tegen ook! ik vind het erg leuk (en niet alleen ik denk ik )om dingen te lezen over jou in egypt, so keep on writing zou ik zeggen ;)

    veel succes meis! XXX Iris

  • 27 Augustus 2007 - 08:59

    Janabanana:

    heeeeeeeeeeeeeey nadiaa :D
    ben net trug uit Griekenland enzo,was heel gezellie :) maar goed, jij bent dus nu in egypte :O k snap wel dat je alles mist hoor. maar het voelt een beetje vaag dat je zo ver weg bent nu.. :S naja, wat moet ik verder zeggen? ik hoop echt dat je het naar je zin gaat hebben in ieder geval, en dat je school ook leuk is. bleeh school daar moet ik niet aan denken :O maar jaa, sms je of zet je een berichtje neer als je weer msn hebt ofzo? btw, dit is een handige site :P ik ga nu stoppen en je hoort nog wel van me. DOEEEEEEEEEEEI xx hou van jouu

  • 27 Augustus 2007 - 23:45

    Jessica:

    haai haai lieverd
    ik ga je tog wel missen..
    we hebben klote tijden gehad maar ik heb het ook wel leuk met je gehad hoor
    ik hoop dat je het daar naar je zin gaat krijgen .. en maak er wat van..
    binnenkort lekker je paardje ken je daar lekker gaan rijden ...
    en jammer dat ik je niet meer gezien heb..
    maarja ik zal aan je denken ..
    en als je weer in nederland ben gaan we samen weer een keer lekker paardrijden..
    nou ja ik weet niks meer te schrijven ..
    dikke kus en hoefjes van mij en bleu xXx

  • 30 Augustus 2007 - 14:59

    Je Zusje:

    het komt goed naad trust me;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nadia

Op 21 augustus ga ik verhuizen naar egypte. Mijn huis bevind zich in alexandrie, een grote stad aan de kust. alles is spannend, en we gaan er wat van maken!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 31272

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: