het is bijna zover! - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu het is bijna zover! - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu

het is bijna zover!

Door: naadje

Blijf op de hoogte en volg nadia

20 Augustus 2007 | Nederland, Scheveningen

de verhuizing komt steeds dichterbij, de tickets zijn geboekt, en de koffers gepakt
morgenochtend hebben we een enkel reisje naar cairo geboekt.
Ik heb het hier onwijs naar mn zin gehad, maar jammergenoeg heb ik op mn 16e niks te vertellen..
vandaag was een moeilijke dag, omdat ik me heel erg aan alles heb gehecht en ook onwijs ga missen.
Hopelijk krijg ik het daar naar mijn zin en kom ik snel weer een keertje terug!

  • 20 Augustus 2007 - 18:55

    Anne:

    veel succes met alles!! en een goeie reiss!! laat me weten als je veilig aan bent en hoe alles is ;)
    kusjes

  • 20 Augustus 2007 - 18:57

    Anais :-):

    Heey Nadia,,
    ik wilde alleen even zeggen dat ik je onwijs gaat missen, we hebben de laatste weken/maanden veel lol gehad met kim ensow,, strand, roken :-P etc...
    ik hoop het ook dat je naar je zin krijgt daaro, maar het komt vast goed, echt waar :-) gewoon ff aan wennen, en het komt goed ;-)
    tuurlijk is het moeilijk om afscheid te nemen aan mensen en dingen waar je zo aan gehecht bent...
    maja, zo opent je wereld een beetj tog ? :-)
    veel geluk van de wereld, en zal je missen (L)
    xXx Anais xXx

  • 20 Augustus 2007 - 19:34

    Tum:

    Hey lieverd :)

    Ik ben echt super blij dat ik je nog heb gezien voordat je weg gaat. Het was echt gezellig met z'n drietjes. Jammer dat we dat eigenlijk niet vaker hebben gedaan.
    E-mail of sms gelijk als je er bent aangekomen ok??

    Ik wil echt alles weten ;) er zijn daar op die amerikaanse school vast leukere jongens dan hier XP en je 'kent' die ene meiden ten minste al, das wel relaxed. Beter dat je al iemand kent, want dan stellen ze jou ook voor aan hun vriende op school enzo :) Je voelt je daar vast wel snel thuis.

    Hebben jullie al een huis? of zit je eerst een hotel? EN trouwens, als je daar gaat wonen zal je zeker meer avontuurlijke dingen doen zodat je wel wat te vertellen hebt (aan ons) als je terug komt in de vakantie :)

    Ohja ik was t ff vergete, je paard. Weet je al wat voor soort het wordt? Hoe noem je hem??? Aan je paard zal je ook veel steun hebben en plezier van beleven. Door je europese rijstijl kom je waarschijnlijk ook in een hoge klasse, leuke uitdaging toch? :)

    Nou ik wilde je nog ff succes wensen en ik hoop dat je een prettige vlucht hebt.
    Ik hou van je, en ik zal je missen :)

    xxxx tum


    PS. als er wat is kan je altijd bij mij terecht, dat weet je

  • 20 Augustus 2007 - 19:44

    Marjolein:

    Lieve Naadje,
    Goede reis straks!
    Ik hoop dat je veel lieve mensen tegenkomt; waar je het heel gezellig mee gaat krijgen!!
    We houden contact!! Liefs Marjolein

  • 20 Augustus 2007 - 20:02

    Sandra:

    Doeidoeidoei liefie, zal morgenochtend aan je denken als je in het vliegtuig zit. Gelukkig heb je je jassen op stal laten hangen, zo ben je niet echt weg, kunnen we nog zeuren dat je je troep niet hebt opgeruimd en kan je ze gelijk aan als je er weer bent. Heel veel plezier alvast voor de eerste dagen daar en ritsel snel een laptop!

    Doeidoeidoeidoeidoeidoeidoeidoei...
    Dikke knuffel van Boze Stiefmoeder

  • 20 Augustus 2007 - 20:09

    Cheyenne:

    heey naad.. we hebben een leuke tijd gehad op de manege met boef enzo..
    jammer dat je weg gaat..
    veel plezier en geluk!!
    xx cheyenne

  • 20 Augustus 2007 - 20:36

    Charlotte P.:

    Hi
    (The only one in English)
    Im going to miss you!!!
    Have a good trip!!!
    I know you will be fine. don't worry!!!
    Kusjes
    xxx

  • 20 Augustus 2007 - 21:23

    Jadey En Basz:

    KANJER!!!!! Je weet het he! Zodra je achter een laptoppiej zit: TJAKKA ping msn aan en zie ik je zo online komen....En kunnnen we alles delen!

    Hou deze site goed bij, we willen alles weten!!!hihi..

    Dikke knuffels en XXX van ons! okaay en een hele grote van mij ;)

  • 21 Augustus 2007 - 11:31

    Zwelg:

    Hey liefy,
    Hoe was je reis? Ik hoop dat je snel een pc voor je neus hebt zodat we weer lekker kunnen ouwehoeren over alles! Ik ga dat gekibbel echt heel erg missen, voor die paar weekjes dat ik hier nog ben(A)
    Hele dikke zoen,
    Zwelgje

  • 21 Augustus 2007 - 12:43

    Dick:

    Hey Nadia,

    5 maanden op deze dag gewacht/gevreesd maar vandaag toch écht vertrokken!
    Hopelijk heb je een goede reis achter de rug en kun je lekker genieten in Egypte!!

    ma'a el salama ( tot ziens in het egyptisch)

    Liefs Dick

  • 23 Augustus 2007 - 06:34

    Snoekiej:

    ik weet een beetje laat, maar had je al een berigje achter gelaten... en ik denk dat als je een laptop gescored heb eerst wel hier kijkt dus :P maar laat je iets horen zodra je de kans hebt.. enne.. foto's willen we denk ik ook wel zien ;)

    groetjes
    xxx chinouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nadia

Op 21 augustus ga ik verhuizen naar egypte. Mijn huis bevind zich in alexandrie, een grote stad aan de kust. alles is spannend, en we gaan er wat van maken!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 31270

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: