leventje komt weer op de rails:D + FOTO'S - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu leventje komt weer op de rails:D + FOTO'S - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu

leventje komt weer op de rails:D + FOTO'S

Door: naadj

Blijf op de hoogte en volg nadia

30 Oktober 2007 | Egypte, Alexandrië

daar ben ik weer!
ik zit nu iets langer dan 2 maanden hier, en begin mn leventje al weer een beetje op te pakken, doordeweeks naar school en in mijn vrije tijd: hoe kan het ook niet anders 'PAARDEN' School is best zwaar, iedere dag van 8 uur tot 3 uur, zonder tussen uren of wat dan ook, veel huiswerk, en zaterdag mijn eerste examen van ongeveer 4 uur! ga regelmatig uit met vrienden, dus wel gezellig opzich, heel verschil met het uitgaan in nederland, geen drank etc. gewoon terrasje of soms een feestje. De mensen: nog steeds een eigen mening over, vind ze afentoe maar apart, maken van een mug een olifant! Ben al wel een beeetje brutaal aan het worden, maar dat mag hier ook wel, als je niet je eigen mening geeft lopen ze zo over je heen heb ik wel gemerkt.

volgende maand komen mijn moeder en mijn broertje, dan zal het wel nog wat beter worden denk ik zelf.

Ik blijf alles wel een beetje missen, want er is een onwijs groot verschil. Kortom, heb het naar mijn zin maar mis iets! en weet eigenlijk niet wat, haha

het is hier niet dat ik even op de fiets naar de supermarkt of naar school ga.. met de auto word je gebracht nauwelijks fietsers hier, op straat kan je niet echt rondhangen ofzo..
heb in december een paar dagen vrij met kerts, maar eind januari pas 2 weken vakantie, best laat en jammer.. vakantie naar nl zit er dan niet in, dus in de zomer een paar weken:D

dat was het wel weer, laat maar een berichtje achter!

XxX

  • 30 Oktober 2007 - 18:41

    Janaaaaa:

    heeeeyheey, lijkt me ook vaag idd, al die veranderingen, mjaa. wel kut dat je pas in januari vakantie heb.. nja ik weet niet echt zoveel te zegge srry :p met mij gaat wel alles goed enzo.. k spreek je nog op msn ja? xxx jana

  • 01 November 2007 - 13:15

    Jadey:

    Ik wil meeeeeeeeeeeer foto`s!!

    haha en lekker aan de waterpijp?

    En wees maar niet bang dat mensen over je heen lopen, je bent brutaal zat ;) gne gne :P:P:P

    Succes met je examens!

    Met mij gaat het ook goed op school, ben echt superblij dat ik ervoor gekozen heb..volg me zondag nog in Keulen? En nog bedankt voor je smsjes met Meltemi, kleine dondersteen is het.......

    xx Jadey

  • 04 November 2007 - 11:01

    Sabjuh :

    hahaha komt alemaal goed naad!:)

  • 05 November 2007 - 17:26

    Jetteke:

    Hey!
    Zag je link op bokt staan dus dacht ff kijken maar het gaat al lekker daar.
    Valt het toch allemaal wel mee het verhuizen. Op duindigt is er nou toch niets meer te doen dus kan je beter daar in het zonnetje zitten :) en lekker leren. De paardjes bij ons hebben ook allemaal lekker vakantie dus ik ook een beetje :)op het gewone werk na dan.
    Als je weer op duindigt bent in de zomer sms je maar. Weet niet of lieve pascha volgend jaar nog loopt.....ze word ook al een dagje ouder hahaha. Maar heb nog meer lieve meiden :)
    Groetjes jetteke

  • 16 November 2007 - 20:57

    Roxanne:

    Hee nadia!

    Mooi dat je het al een beetje naar je zin hebt! ik wil je toch nog heeel veeeel succes wensen, met de komende weken, het zal nog wel even lastig blijven, maar het komt allemaal wel goed! heel veel succes en plezier!

    Xx Roxanne

  • 17 November 2007 - 13:59

    Karolien (Cairo):

    Hoi!
    Ja hoor ik zit ook in Egypte, ben nog volop aan`t wennen want ik ben hier nog maar 4 dagen ofzo. Misschien zie ik je wel eens als ik naar Alexandrie kom. Geniet van je verblijf! (ook al is het nogal hard werk precies..)

  • 24 November 2007 - 19:35

    Miss Sofie:

    Heyz meisje!

    Knap dat je blijft volhouden! Met ups en downs slaag je je er wel doorheen! Zelf zit ik een schooljaar in Port Said, geeft les in de tweede kleuterklas. Voor mij blijft het ook nog altijd wennen...

    Groetjes,
    Miss Sofie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nadia

Op 21 augustus ga ik verhuizen naar egypte. Mijn huis bevind zich in alexandrie, een grote stad aan de kust. alles is spannend, en we gaan er wat van maken!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 31260

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: