BRRRRR - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu BRRRRR - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu

BRRRRR

Door: naadj

Blijf op de hoogte en volg nadia

20 December 2007 | Egypte, Alexandrië

toch weer even tijd voor een berichtje!
Het is hier nu echt best wel koud, vannacht superveel geregend bah.. Het gaat wel goed hier, school wel goede cijfers dus ook weer tevreden ouders. Mijn moeder en mijn broertje zijn hier sinds een week en het bevalt ze wel, het is wel wennen voor ze, van dat koude landje naar hier, de temperatuur komt hier nauwelijks onder de 15 graden, maar toch staat er een behoorlijk koud windje dus heb lekker de verwarming aan.
afgelopen week zijn we een dag naar cairo geweest met school, eerst paardgereden bij de piramides, daarna naar een attractiepark, dreamparc. daar was niet veel aan, attracties zijn geen f*ck aan, wel een paar dingen die over de kop gingen maar geen park dat je zegt 'daar wil ik nog eens heen'.
nog steeds veel aan het paardrijden, op mijn vrije dagen ben ik altijd op de track te vinden. :D Heb er al wel twee keer naastgelegen, vrijdag van een jaalring, en zaterdag van een arabier, op de stenen! was lekker blauw! ga zo nog even fotos plaatsen.. er staan ook fotos op http://www.picturetrail.com/x-naadjee