eindelijk internet! - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu eindelijk internet! - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van nadia ibrahim - WaarBenJij.nu

eindelijk internet!

Door: naadj

Blijf op de hoogte en volg nadia

28 Augustus 2007 | Egypte, Alexandrië

zo eindelijk internet.. begin al een beetje te wennen heb al paardgereden en gamorgen naar iem met renpaardenin cairo dus dat is wel leuk..
ik ben geaccepteerd op mn nieuwe school dus 8 september kennismaken.
verder is het wel wennen hele andere cultuur, mensen zijn wel relaxt heb al auto gereden hihi! maar het verkeer is raar! zo druk en mensen steken gewoon maar ff over, tussen al de autos door al twee keer meegemaakt datik bijna lag te slapen in de auto en dat ik wakker schrok omdat er ieman volop achter op de auto knalde! haha, verder gebeurt er dan niets mensen worden niet kwaad ofzo.. savonds is iedereen heel laat op straat echt tot 4 uur mensen met kinderen, winkels open etc. super grote supermarkt met meer dan 20 kassas hele rijen bij alle kassas nog om 1 uur snachts!
heimwee is gelukkig al iets minder maar weg gaan zal t niet denk ik..

  • 27 Augustus 2007 - 23:47

    Anais:

    heyy Naad,,
    leuk hoor je kamer, alleen die uitzicht he :-P
    maja,, ben blij dat je er begint aan te wennen, en school gaat goed komen :-D
    heel veel suc6 verder,, en ik misjee, kom een keer smokiej doen he :-P daar hou ik je aan ;-D
    xXx [A]naiis xXx (K)(L) loveyou

  • 28 Augustus 2007 - 05:53

    Snoekiej:

    heej, zag je filmpje en foto's
    leuk dat je al wat meer gewend bent en zo. en top dat je nu al kan paardrijden. daar moet je ook foto's van laten zien hoor ;) zal ook wel weer eens foto's maken van de koersen en zo... ook van jou paardjes en stuur ze dan wel op ofzo ;)
    groetjes xx snoek

  • 28 Augustus 2007 - 08:24

    Jana:

    heyheey, ziet er wel leuk uit allemaal op die fotos :) alleen jij kijkt niet zo blij mjaa dat kan ik wel snappen. Ben blij dat je er al een beetje aan went. Paardrijden is goed voor je dus ga maar door :p :p kussss van jana

  • 28 Augustus 2007 - 12:33

    Iris:

    heey naad,
    inderdaad mooi dat het al een beetje went.. echt te raar wat je verteld over die auto's dat ze zo bij je achterop zitten en dan niet eens boos worden.. haha zou hier niet gebeuren gelijk plietsie erbij ;) gaaf dat je ondertussen al op die renbaan bent geweest, heb je je fotomap laten zien?wat vonden ze ervan?
    heb ook je filmpje bekeken is inderdaad wel een mooie kamer, het moet alleen nog wat meer jou kamer worden denk ik, maar als je je eigen spulletjes erin hebt is dat al heel anders!
    heel veel succes, sterkte, en hopenlijk vooral veel plezier toch!

    kusss Ier

  • 28 Augustus 2007 - 21:21

    San:

    Foto's geven n goed beeld! Renbaan lijkt mooi. Als ik jou op die foto's zie van je vertrek wil ik je zo door t beeldscherm trekken om hier te houden... Cleopatraatje!
    Ik kan alleen weer niet die video openen van je kamer, zal wel weer aan mij liggen, ben zo'n kluns daarmee.
    Tot de volgende mail maar weer!
    Liefs, San.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nadia

Op 21 augustus ga ik verhuizen naar egypte. Mijn huis bevind zich in alexandrie, een grote stad aan de kust. alles is spannend, en we gaan er wat van maken!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 31271

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: